Pages

Sunday, August 28, 2011

Stylo weh!

Mlm y hening ni, tba2 aku rsa nk g usha2 tutorial pkai shawl... well, da nk rya ni, nk jgk stylo2 msa rya kn.. (kalo msa normal days x nk la over2 stylo kn..) msa rya ni lah nk melaram... jd td ada la muncul keinginan nk tgok2 style hana tajima y cun melecun 2.. tgok pny tgok.. ehh, senang jer nk tiru style dia nih.. pastu tba2 realiti dtg menjelma... hana tajima 2 cun tahap dewa... ko cun ker?? ahahahahaha... btol jgk.. org cun mcm hana tajima 2 pakai apa pon tetap cun.. jd tepaksa la melupakan hasrat di hati 2... kikikiki... tp da kbtulan usha2 tutorial, aku usha la sume style y ada... mak aih~ bejuta2 lemon style shawl ni... pesen ntah apa2 pon ada... to tell the truth, msa kat kl pon mmg da nmpk bejuta2 jenis pesen org pakai shawl ni... ada y kiut 2 seswai la pakai pesen hana tajima@yuna y serabai mambai 2... ada y x brapa nk kiut 2... mmg nmpk serabai giler lar... hahahahaha... aku nk jgk kn try serabai2 ni... tp tkot nnt nmpk mcm org homeless plak... mcm bru mati laki pon ada gak (ye la sedih sgt smpai x sempat nk pkai tdg elok2..) jd aku pon nga kumpul seberapa bnyk style y mampu ntok aku try esok.... mnataw ada y bekenan d hati (dan di muka y agak kiut x brapa nk kiut ni)... 
aku pon nk melawa stylo mylo gak ari raya nih.... XD

0 comments:

Post a Comment