Pages

Monday, January 17, 2011

makan.. makan.. dan makan...

Asal boring je mkn.. asal boring je mkn.. 
tp bila mkn x plak boring...
korg pena x rsa mcm 2??
ahahahahaha...

sebnrnya da lma aku pkir sal bnda ni..
apasal asal boring rsa mak mkn..
sdg kan bru je mkn nasi.. plik kan??
korg pon g2 gak ke?? 
ke aku sorg je??
hehehehe... 

kengkadang aku takot gak la..
ye la.. bkn takot gemok ke apa..
tp takot ade pnyakit jer..
aku ni kuat mkn, tp x gmok2.. << bkn nak brag yea..
tp da mmg realiti.. 

dulu msa aku kicik2 mama aku da bw aku jmpa bnyk doktor..
suma ckp aku ni normal... 
cuma kurg berat je.. << ckp normal, tp kurg berat.. x normal la 2...
pastu bg aku multivitamin << spy tmbh slera mkn..

selera mmg btmbh.. tp berat bdn tetap sma...
dan pasal selalu sgt mkn multivitamin..
kesan ny smpy skrg...
2 la y jd...
asal boring makan.. asal boring makan..
ahahahaha..

skrg ni even aku mkn nasi 6 kali sehari pon berat aku xkn btmbh...
org lain jeles(konon) sbb aku ni x pena gain weight..
tp kalo korg jd aku..huhuhuhu..
sdey oow... berat aku skrg ni bru 37-39kg...
mcm berat budak darjah 4 jer... huhuhuhu.. T_T

- nak try appeton weight gain, tp mama x bg... T_T -

aritu da mkn bibimbap..
pasni nak try mkn kat Seoul Garden lak la.. ada sesape nak bw aku g c2??




0 comments:

Post a Comment