Pages

Saturday, January 22, 2011

alahai~~~ nasib bdn~~

sungguh malang x bernasib baik ow aku ni...
mo kasi jd crita la kan...
air tumpah ats laptop n wat keybod x bole tkan huruf2 tertentu... 
(a - o - p n lain2)..
(msti korg pning, jd aku taip entri ni mcmna?..) 
hikhikhik.. windows kn maju da jd ada plak keybod d skrin..
tp terpaksa taip gna mouse la..( sbb kn laptop aku bkn touch skrin)
huhuhu... 

gni la rupa keybod 2...



pastu member2 aku suma blik ruma..
i'm going 2 be alone diz whole weekend..
rumate aku pegi kem pulak.. ( tido sorg la aku ni)
mo g jenjalan tp, kengkwan plak xmo..plus scholar lom msuk...
huhuhuhu...

cian kan aku...



huuuu~~~
diz gonna be a long~~~~ weekend...



1 comments:

winterishy said...

isk2.. kesian kau fara.. xpa2, aku kan ada. sebelah menyebelah jak kolej kita! ahhaha

Post a Comment